Logg for Merete 31/01/07

Logg for Merete 31/01/07

Idag har jeg og Andrea sendt enda flere mailer til blant annet tv2, og vi har også utvekslet mail og fått kontakt med aviser. Alle ble intervjuet av Vårt land idag, og imorgen skal vi bli intervjuet av Østkantavisen. Andrea og jeg planla hvordan artikkelen for spirit skulle være, og andrea er ferdig med artikkelen. Hun har også brukt noen avsnitt fra min artikkel. For det meste har vi jobbet med å ringe rundt til mediekanaler for å pushe dem til å ha intervjuer med oss osv og avtalt intervjuer og så videre. Vi har også funnet ut vi skal lage en Danse-Film om dansemiljøet på Holmlia hvor vi filmer en spesiell dansegruppe som trener på Åsbråten Fritidsklubb, dette skal vi gjøre i løpet av uken/helgen hvis vi får tid! jeg driver nå å skriver ferdig spørsmålene jeg har til pumba som jeg har sendt og jeg har skrevet ferdig ingressen til intervjuet. Jeg skrev mer på artikkelen min om New York!

0 Comments:

Post a Comment